فرآیند ارزیابی تکمیلی در آزمون استخدامی مبتنی بر صلاحیت های معلمی استسرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش در حال انجام است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: قبل از تعیین فرایندهای ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمی، نیاز است شرایط جامعه در گذشته، حال و آینده بررسی و چارچوب فعلی گزینش معلمان برای نسل جدید تدوین شود. سرپرست آموزش و پرورش استان ادامه می دهد: علاقه به تدریس، صبوری، توجه به جنبه های آموزشی و پرورشی، تدریس در زمینه مورد علاقه، توجه به کیفیت آموزش، مسئولیت پذیر بودن و برخورداری از دیدگاه مثبت از جمله ویژگی های یک معلم خوب می تواند باشد که در شرایط عمومی و حرفه ای گنجانده می شود. وی با بیان اینکه تاثیرگذارترین فرد بعد از خانواده در سرنوشت یک نفر، معلم است، داشتن ارتباط قوی با دانش آموز در دو وجه آموزشی و اخلاقی از مهم ترین ملاک های گزینش بکارگیری معلمان می تواند باشد. وی در ادامه با بیان اینکه روال فرآیند مصاحبه با سالهای گذشته تفاوت عمده ای پیدا کرده است توضیح داد: در سال جاری سهم نمره ارزیابی تکمیلی یا همان مصاحبه از قبولی نهایی 60 درصد است و این درحالی است که در سال های گذشته برای قبولی نها برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |