مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-15اقتصادي

رفع مشکل افت فشار آب شهر ایلام با اجرای طرح انتقال اضطراری آب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن 5 هزار و7 متر مکعبی مرکز پیام مشکل افت فشار آب شهر ایلام مرتفع می شود.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: در پی مشکل عدم پایداری آب برخی مناطق شهر ایلام در هفته گذشته، با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن 5 هزار و7 متر مکعبی مرکز پیام مشکل افت فشار آب مناطق مرتفع شهر ایلام و مناطق تحت پوش گل گل حل می شود.

وی افزود: این طرح با هدف جابجایی خط انتقال اصلی چشمه گل گل از زیر منازل مردم در ضلع کمربندی شرقی ایلام و افزایش استحصال آب از این چشمه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: اهتمام مجموعه آبفای استان در مدیریت صحیح توزیع آب شهر ایلام لازم است که این پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان مطالعه و در حال اجرا است و تاکنون 12 میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال هزینه شده که امید است این طرح تا 20 روز آینده این طرح وارد مدار شود.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این پروژه مشکل آب مناطقی از شهر ایلام که از چشمه گل گل تامین می شود مرتفع و ساکنان این نواحی از آب پایدار بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل افت فشار آب شهر ایلام با اجرای طرح انتقال اضطراری آب

رفع مشکل افت فشار آب شهر ایلام با اجرای طرح انتقال اضطراری آب