مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-01سياسي

خودی و ناخودی کردن ها پایان یابد/ شورای نگهبان سیاسی عمل نمی کند


انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود، برای بررسی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین برگزاری یک انتخابات رقابتی با دو تن از چهره های سیاسی کشور گفتگوکردیم.

- مقام معظم رهبری ، چهاردهم فروردین ماه در یکی از اولین سخنرانی های سال جدید به اهمیت کیفیت برگزاری انتخابات پیش رو پرداختند و متذکر شدند که مسئولان، راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم.

از این رو سراغ دو چهره سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب رفته ایم تا هر کدام از منظر جریان و افکار خود، راهبردهای عملیاتی برای برگزاری انتخابات مشارکتی و رقابتی ارائه دهند و درباره خلأها و نقاط ضعف ها اظهارنظر کنند.

محسن پیرهادی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و سید شهاب الدین طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گفتگوی چالشی که حدود دو ساعت به طول انجامید، وجوه مختلف چگونگی بهبود شاخصه های انتخاباتی را مورد بررسی قرار دادند و در جریان این مباحثه به ابعاد مختلف اصلاح قانون انتخابات و ترمیم دوقطبی در جامعه به عنوان دو فاکتور تأثیرگذار در انتخابات پیش رو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودی و ناخودی کردن ها پایان یابد/ شورای نگهبان سیاسی عمل نمی کند

خودی و ناخودی کردن ها پایان یابد/ شورای نگهبان سیاسی عمل نمی کند