مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-05اجتماعي

طرح استانی نذر سواد به پروژه ملی تبدیل شد


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح ابتکاری نذر سواد، گفت: این طرح با هدف استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در حوزه آموزش سواد در سطح استان خوزستان اجرایی شد.

- اردشیر شریف زاده در جلسه کارگروه تخصصی شتاب بخشی سوادآموزی که امروز (14 تیرماه) برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سوادآموزی در تحقق جامعه توسعه محور، اظهار کرد: استان خوزستان با آمار 95 درصدی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است که نشان از تلاش متولیان خوزستان در حمایت از مجموعه سوادآموزی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ملی شدن طرح نذر سواد در سطح کشور، افزود: این طرح با هدف استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در حوزه آموزش سواد در سطح استان خوزستان اجرایی شد و تاکنون موفقیت های خوبی رقم زده است و بر این اساس سازمان نهضت سوادآموزی کشور پس از بررسی روند اجرای این طرح در استان، آن را به صورت ملی به اجرا درآورده است.

معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش خوزستان در خصوص وضعیت سوادآموزی در استان، گفت: میزان سوادآموزی مردم خوزستان از 92 درصد در سال 95 به بیش از 95 درصد در سال 1401 رسیده است که نشان دهنده تلاش گسترده حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استانی نذر سواد به پروژه ملی تبدیل شد

طرح استانی نذر سواد به پروژه ملی تبدیل شد