مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-06سياسي

نیازمند تجربیات مشهد برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم


شهردار نجف با اشاره به ظرفیت های قابل توجه شهرداری مشهد، گفت: نیازمند استفاده از تجربیات مشهد در بحث ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم.

- نیازمند تجربیات مشهد برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم ایسنا/خراسان رضوی شهردار نجف با اشاره به ظرفیت های قابل توجه شهرداری مشهد، گفت: نیازمند استفاده از تجربیات مشهد در بحث ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم.

عدی عبدالصاحب طویر الخالدی در نشست مشترک با شهردار مشهد که با حضور معاون استاندار نجف و رییس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی تلاش ها و زحمات همکارانمان در شهرداری مشهد جهت خدمات رسانی به زائران درایام اربعین تقدیر و تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد: شهردار محترم مشهد گفتند که نیروهای اعزامی شهرداری مشهد زیر نظر شهرداری نجف درایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد اما ضمن تشکر اعلام می کنم همه در کنار هم به زائران امیرالمؤمنین علی(ع) خدمات رسانی خواهیم کرد.

شهردار نجف بابیان اینکه پیش از این در مسیر خدمت به زائران امام علی (ع) و امام حسین(ع) در ایام اربعین با مشکلاتی روبه رو شدیم، اظهار کرد: اما خوشبختانه با کمک شهرداری مشهد و در کنار هم با یکپارچگی و همسویی دو ملت عراق و ایران از این مسیر عبور کردیم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تجربیات مشهد برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم

نیازمند تجربیات مشهد برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) هستیم