مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-06سياسي

اعلام آمادگی ایران برای ترجمه آثار فاخر ادبیات فارسی به روسی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به روسیه گفت: وزارت فرهنگ برای ترجمه آثار فاخر ادبیات فارسی به زبان روسی آمادگی کامل دارد و از هرگونه اقدامی در این زمینه حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رشادت های بزرگانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی است که باید در عرصه فرهنگی نیز متناسب با این جایگاه، برنامه ریزی ها و تلاش ها را دنبال کرد.

در این نشست صمیمی که به میزبانی سفارت ایران در روسیه برگزار شد، دیدگاه ها و نقطه نظرات نمایندگان نهادهای فرهنگی کشور ارائه شد که با طرح پیشنهادها درباره تعاملات فرهنگی دوجانبه همراه بود.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز گزارشی از تعاملات فرهنگی دوجانبه و فرصت های موجود برای تقویت این مناسبات ارائه کرد.

بخش دوم رویدادهای هفته فرهنگی ایران در روسیه، پنجشنبه 15 تیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سن پترزبورگ دنبال می شود.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه 12 تیر با هدف توسعه مناسبات فرهنگی دوجانبه و شرکت در برنامه های هفته فرهنگی ایران در روسیه وارد مسکو شد.

در این سفر بیژن نوباوه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع و فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و حسین دیوسالار دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اسماعیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای ترجمه آثار فاخر ادبیات فارسی به روسی

اعلام آمادگی ایران برای ترجمه آثار فاخر ادبیات فارسی به روسی