مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-26بين الملل

فراخوان تشکیل کمیته های مردمی برای مقابله با جنایات شهرک نشینان


همزمان با تشدید حملات شهرک نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان ها برای تشکیل کمیته های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رائد موقدی پژوهشگر و فعال در زمینه شهرک سازی تاکید کرد که دولت جنایتکار رژیم صهیونیستی شهرک نشینان اشغالگر را به ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان در کرانه باختری تشویق می کند.

موقدی اشاره کرد که شهرک نشینان حملات وحشیانه ای را علیه خانه ها و املاک فلسطینیان در شهرها و روستاهای کرانه باختری آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی به دنبال اعمال فشار بر فلسطینیان در کرانه باختری و کوچاندن آنان است و برای این منظور دست به جنایات مختلف علیه آنان می زند.

این فعال فلسطینی عموم فلسطینیان را به تشکیل کمیته های حمایت مردمی برای مقابله با جنایات شهرک نشینان اشغالگر و دفاع از روستاها و شهرهای فلسطینی دعوت کرد.

همچنین ثامر سباعنه یکی دیگر از فعالان فلسطینی از تشکیلات خودگردان و نهادهای وابسته به آن دعوت کرد از ملت فلسطین در برابر حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دفاع کنند.

سباعنه خاطر نشان کرد که تشکیل کمیته های حمایت مردمی و رسمی در مناطقی که در معرض خطر حملات شهرک نشینان قرار دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تشکیل کمیته های مردمی برای مقابله با جنایات شهرک نشینان

فراخوان تشکیل کمیته های مردمی برای مقابله با جنایات شهرک نشینان