مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-21سياسي

مدیرانی که هنوز سرپرست هستند تعیین تکلیف شوند


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: با گذشت بیش از یک سال از فعالیت دولت جدید در استان هنوز برخی مدیران در سمت سرپرستی به سر می برند و لازم است استاندار به این موضوع توجه جدی کند چرا که موضوع آبروی نظام و اعتماد مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، گفت: امام حسین(ع) پرچم دار امر به معروف و نهی از منکر هم برای زمان خود و هم برای زمان های بعد از خود بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) مبتنی بر اصلاح انحرافاتی بود که پس از رحلت پیامبر در جامعه ایجاد شده بود و برای ظلم و فساد و کشورگشایی نبود.

حادثه عاشورا نتیجه بی تفاوتی مردم به ارزش های اسلامی بود وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین کتاب اجتماعی دین است، افزود: اگر جامعه ای می خواهد به فلاح و رستگاری برسد باید اهل جامعه امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند و بدانند حادثه عاشورا نتیجه بی تفاوتی مردم به ارزش های اسلامی بود.

احمدی ادامه داد: مهم ترین عامل شهادت امام حسین(ع) و یارانش ترک امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم جامعه بود و این زنگ خطر را به صدا درمی آورد که اگر جامعه دچار بی تفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که هنوز سرپرست هستند تعیین تکلیف شوند

مدیرانی که هنوز سرپرست هستند تعیین تکلیف شوند