مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-06فرهنگي

سازی که از خاکستر سر درآورد


دومین نشست پژوهشی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 با حضور محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره) و آرمین فریدی هفت خوانی از استادان موسیقی تالشی با موضوع «موسیقی تالشی» به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.

- دومین نشست پژوهشی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 با حضور محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره) و آرمین فریدی هفت خوانی از استادان موسیقی تالشی با موضوع موسیقی تالشی به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، پنجشنبه 15 تیرماه 1402 دومین نشست پژوهشی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 با موضوع موسیقی تالشی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

در این نشست، آرمین فریدی هفت خوانی از اساتید موسیقی تالشی به ارائه مطالبی با عنوان قدمت تاریخی، پراکنش و اسطوره شناسی و ادبیات؛ یافته های جدید از تنبوره تالش پرداخت و گفت: تنبوره تالش یک ساز منطقه تالش است که تا سال ها قبل هیچ اثری از آن نبود و به فراموشی سپرده شده بود اما بر اساس تصویری که در سال 1378 در کتابی مشاهده کردم به دنبال این ساز رفتم و کم کم از اساتید پیشکسوت این ساز را یاد گرفتم و از تنبورهای قدیمی موجود یکی از اساتید این ساز را بازس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازی که از خاکستر سر درآورد

سازی که از خاکستر سر درآورد