مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-22ورزشي

رقابت مبارز ایرانی در مسابقات MMA با نماینده آذربایجان


مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان، روز شنبه سوم خردادماه در چارچوب مسابقات MMA به مصاف قهرمان کشتی جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران که چندین سال است به عنوان یک فایتر ایرانی در مسابقات MMA مبارزه می کند، قرار است این بار در یک مبارزه جذاب و دیدنی به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان برود.

الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد، قرار است روز شنبه سوم خردادماه سال 1402 در شهر آلماتی کشور قزاقستان به مصاف گوندوز نبی او   از کشور جمهوری آذربایجان برود.

مازیار الهامی که سال ها عضو تیم ملی کاراته ایران بود، دو مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سالهای 2002 و 2012 بدست آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز صاحب 4 مدال آسیایی در رشته کاراته را دارد، الهامی در چارچوب مسابقات MMA موفق به کسب 7 پیروزی شده و 4 باخت را نیز تجربه کرده است.

گوندوز نبی او از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آذربایجان بوده و در مسابقات MMA موفق به کسب 8 پیروزی تاکنون شده است و سه باخت نیز در کارنامه این مبارز آذربایجانی دیده می شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت مبارز ایرانی در مسابقات MMA با نماینده آذربایجان

رقابت مبارز ایرانی در مسابقات MMA با نماینده آذربایجان