مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-20سياسي

سرلشکر موسوی: دفاع مقدس و دفاع از حرم اوج فداکاری ملت ایران است


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس و دفاع از حرم را اوج فداکاری ملت ایران دانست و گفت: ارتش هزار و 184 فرمانده شهید تقدیم انقلاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرلشکر موسوی در دومین آیین اعطای نشان فداکاری به خانواده های معظم شهدای دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا با گرامیداشت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم اوج فداکاری ملت بزرگ ایران را نشان داد و فرمانده معظم کل قوا در بین این ملت بزرگ و فداکار پرچم و نشان فداکاری را به ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه افسری امام علی (ع) دادند.

  وی با اشاره به تقدیم هزار و 184 فرمانده شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت دفاع از آرمان ها و این آب و خاک، گفت: امروز خداوند توفیقی داد که ما به خانواده مکرم 10 شهیدی که از خطه زرخیز و قهرمان پرور فارس رشد و نما پیدا کرده و تربیت شده اند، در شیراز و در کنار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) این نشان را اعطا کنیم.

  وی افزود: امروز همچنین به یکی از بزرگ ترین اسطوره های دفاع مقدس، فرمانده بزرگی که در تمام عملیات های دوران دفاع مقدس نقش برجسته داشتند به نام امیر سرتیپ کریم عبادت که زاده این خاک پاک هستند، نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: دفاع مقدس و دفاع از حرم اوج فداکاری ملت ایران است

سرلشکر موسوی: دفاع مقدس و دفاع از حرم اوج فداکاری ملت ایران است