مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-18سياسي

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در350 بقعه اصفهان/هیئات مجازی برپا میشود


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 350 بقعه استان اصفهان در محرم و صفر سال جاری خبر داد.

- حجت الاسلام ولی الله روان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش داشتن ایام محرم و صفر اظهار داشت: طبق روال هر ساله اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه این ایام در قالب طرح بصیرت عاشورایی در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و ادارات شهرستانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی از 28 تیر تا 25 شهریور در سه سطح در امامزادگان استان اجرایی می شود، افزود: 350 بقعه میزبان اجرای این طرح هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بقاع سطح یک آماده سازی صحن بقاع برای حضور دسته جات و عزاداری را داریم، ادامه داد: ما در بقاع پوشش رسانه ای را خواهیم داشت، ضمن اینکه سخنرانی را در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر در این بقاع داریم.

اعزام 200 مبلغ برای طرح بصیرت عاشورایی در اصفهان وی با بیان اینکه در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال 200 مبلغ را برای امامزادگان سطح استان اصفهان اعزام خواهیم کرد، گفت: از این تعداد 150 مبلغ بومی و 50 مبلغ نیز از قم اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در350 بقعه اصفهان/هیئات مجازی برپا میشود

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در350 بقعه اصفهان/هیئات مجازی برپا میشود