مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-22سياسي

شرافت و احقاق حق دو رکن مشترک وکلا و قضات


رییس کل دادگستری استان گلستان شرافت و احقاق حق را دو رکن اصلی و مشترک وکالت و قضاوت دانست و گفت: پراکندگی قوانین سبب می شد تا دستگاه قضا در اجرای برخی مجازات ها عاجز شود که حال شاهد بازنگری در برخی قوانین هستیم.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان شرافت و احقاق حق را دو رکن اصلی و مشترک وکالت و قضاوت دانست و گفت: پراکندگی قوانین سبب می شد تا دستگاه قضا در اجرای برخی مجازات ها عاجز شود که حال شاهد بازنگری در برخی قوانین هستیم.

حیدر آسیابی ظهر امروز پنج شنبه یکم تیرماه 1402 در نشست بررسی پیش نویس لایحه تعزیرات و هجدهمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت استان گلستان که در سالن امام خمینی (ره) اجلاس جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: قسم نامه وکالت و قضاوت مشترکات بسیاری دارند که قسم به شرافت و تلاش برای احقاق حق و عدالت دو رکن اصلی است که باید مدنظر همه کارآموزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جرقه بررسی پیش نویس لایحه تعزیرات از زمان آیت الله شاهرودی زده شد، ادامه داد: بیش از دو دهه تلاش شد تا بازنگری در این زمینه صورت گیرد که بالاخره پس از سال ها محقق گردید.

رییس کل دادگستری گلستان نقد را بیان کننده نقاط قوت و ضعف دانست و افزود: پراکندگی قوانین جزایی به خصوص در بحث تعزیرات برای دادگستری جهت صدور رأی در برخی احک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرافت و احقاق حق دو رکن مشترک وکلا و قضات

شرافت و احقاق حق دو رکن مشترک وکلا و قضات