مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-29اقتصادي

تمدید زمان ارائه ایده در چالش ساخت لوله های مغزی تا 15 تیر


چالش طراحی، ساخت و بهره برداری لوله مغزی سیار تا 15 تیرماه تمدید شد.

- چالش طراحی، ساخت و بهره برداری لوله مغزی سیار تا 15 تیرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چالش طراحی، ساخت و بهره برداری لوله مغزی سیار (Coiled Tubing) و فناوری های وابسته تا 15 تیر ماه تمدید شد.

هدف از برگزاری این چالش ارائه طرح های فناورانه، نوآورانه و بدیع در زمینه طراحی، ساخت و بهره برداری دستگاه لوله مغزی سیار (CT) و فناوری های وابسته است.

در حالی که بیش از یکصد سال از اکتشاف نفت در ایران می گذرد و این کشور هم اکنون یکی از بزرگترین کشورهای صاحب نفت و گاز در جهان است، اما کشور ایران در عرصه ساخت تجهیزات، ابزار و کالاهای مورد نیاز صنعت نفت، سهمی در خور توانایی ها و شأن خود نداشته و باید در این راستا عزم جدی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در داخلی کردن ساخت تجهیزات، ابزار و کالاهای مورد نیاز صنعت نفت وجود داشته باشد.

در همین راستا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران به منظور ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی و کاهش ارزبری و وابستگی صنعت حفاری و همچنین بهره مندی از ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری، چالشی با عنوان، طراحی، ساخت و بهره برداری لوله مغزی سیار و فناوری های وابسته را مطرح کرده و از طرح های فناورانه و نوآورانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان ارائه ایده در چالش ساخت لوله های مغزی تا 15 تیر

تمدید زمان ارائه ایده در چالش ساخت لوله های مغزی تا 15 تیر