مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-03سياسي

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در یاسوج آغاز شد


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در یاسوج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم لایقی اصل بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مسابقات در رده های سنی کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان در رده سنی 7 تا 16 سال و جوانان در رده سنی 17 تا 30 سال برگزار می شود.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته های قرائت ترتیل، تحقیق، تقلیدی، حفظ کل و جز 30، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

لایقی اصل با بیان اینکه آیین نامه مسابقات شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از طریق سامانه بچه های مسجد منتشر شده است، گفت: این مسابقات در دو بخش عمومی و اختصاصی و با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

وی افزود: از رشته های بخش عمومی این جشنواره قرآنی برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری و استعدادیابی قرآنی، است.

لایقی اصل تصریح کرد: از جمله بخش های جشنواره مدهامتان، بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در یاسوج آغاز شد

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در یاسوج آغاز شد