مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-28اقتصادي

ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان بابلسر


مسؤول کانون خادمیاران رضوی بابلسر گفت: 52 رأس گوسفند به مناسبت عید سعید قربان و دهه ولایت در این شهرستان ذبح و گوشت آن بین 280 خانوار نیازمند توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، شجاع ولی تبار شامگاه امروز در حاشیه توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اظهار کرد: 52 رأس گوسفند به مناسبت عید سعید قربان و دهه ولایت در شهرستان بابلسر ذبح و گوشت آن بین 280 خانوار نیازمند توزیع شد.

وی افزود: یک راس گاو 52 رأس گوسفند به ارزش حدود 400 میلیون تومان به همت 13 کانون محلی و کانون مرکزی خادمیاران رضوی بابلسر بین خانواده های کم برخوردار ذبح و توزیع شد.

مسؤول کانون خادمیاری شهرستان بابلسر بیان کرد: گوسفندان ، تحت نظارت اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت در مکان های تعیین شده ذبح شدند.

ولی تبار گفت : گوشت های قربانی در بسته های بهداشتی مشخص بسته بندی و توسط خادمیاران رضوی به خانواده های نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: با هماهنگی کانون خدمت رضوی شهرستان به خیران و نذرکنندگان بسته های تبرکی اهدا شد.

ولی تبار با اشاره به اهمیت اطعام در روز عید غدیر افزود: در این راستا غذای گرم نیز بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی بابلسر با اشاره به اینکه در سال گذشته 65 رأس گوسفند به همت خادمیاران رضوی و خیران ذبح و توزیع شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان بابلسر

ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان بابلسر