مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:462023-07-05سياسي

شور و نشاط عمرانی در سنندج ایجاد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محور تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، با تبریک روز چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها کرد: تمام نیروهای این نهاد از پاکبان ها تا کارمندان و کارکنان در مدیریت شهر نقش دارند و امیدوارم زحمات و تلاش ها در مجموعه شهرداری سنندج موجبات رضایتمندی شهروندان را در بالاترین سطح ممکن فراهم سازد.

رشیدی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه شهرداری در حال بروزرسانی و آبدیت شدن است، عنوان کرد: این افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه روزی افرادی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش آفرینی می کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف این برنامه قدردانی از سال ها تلاش بازنشستگانی است که در این مجموعه به شهر و شهروندان خدمت کرده و امروز نیز تجربیات آنها نقشه راه برای کسانی است که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

شهردار سنندج با بیان اینکه قدردانی از کارکنان نمونه با توجه به نقش آن در ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروی انسانی به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه هر مجموعه و سازمانی است، عنوان کرد: اگر می بینیم امروز شهردارب در گوشه گوشه شهر سنندج مشغول خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و نشاط عمرانی در سنندج ایجاد شده است

شور و نشاط عمرانی در سنندج ایجاد شده است