مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-19اقتصادي

قطع گاز در زمستان و برق در تابستان دغدغه اصلی تولیدکنندگان است


شهرکرد_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطع گاز واحدهای تولیدی در زمستان و برق در تابستان دغدغه تولیدکنندگان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدکاظم منزوی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در نشست تخصصی واحدهای صنعتی، معدنی و صنایع معدنی چهارمحال و بختیاری با معاون وزیر، مهم ترین مشکلات این تولیدکنندگان مطرح شد.

وی افزود: ازجمله موارد مطرح شده تأمین سوخت به اندازه کافی توسط شرکت نفت، تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، واردات ماشین آلات معدنی با عمر بیش از 10 سال و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد و اصلاح ظرفیت تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده ورق گالوانیزه در استان بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مباحثی چون تأمین گاز برخی از واحدهای صنعتی و بررسی قیمت گذاری در بورس کالا و مواد اولیه نیز مطرح شد.

منزوی عنوان کرد: کماکان مشکل قطع گاز واحدهای تولیدی در زمستان و قطع برق در تابستان و همچنین افزایش قیمت حامل های انرژی و به تبع آن افزایش قیمت محصولات دغدغه تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری بود که در حضور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز در زمستان و برق در تابستان دغدغه اصلی تولیدکنندگان است

قطع گاز در زمستان و برق در تابستان دغدغه اصلی تولیدکنندگان است