مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12دانش

مسابقه «پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» برگزار شد


مسابقه «پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» ویژه دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در طول دهه 90 از پایان نامه های خود با موضوع زاینده رود دفاع کرده اند، - مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود برگزار شد ایسنا/اصفهان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود ویژه دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در طول دهه 90 از پایان نامه های خود با موضوع زاینده رود دفاع کرده اند، برگزار شد.

این رویداد امروز چهارشنبه، 21 تیر به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری مرکز تحقیقات مطالعات آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و دبیرخانه همایش ملی زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیا ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد.

در ابتدا و پیش از آغاز مسابقه، مهدی ژیان پور، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، ضمن بیان نکاتی در مورد اهمیت مسئله زاینده رود، اظهار کرد: اگر از مردم اصفهان سوال شود که در مورد یک اتفاق، پدیده یا رویداد نگران کننده در اصفهان صحبت کنند، احتمالا آن ها به اتفاق از زاینده رود صحبت می کنند.

وی در خصوص اهمیت این مسئله برای شهروندان، خاطر نشان کرد: در اولین سالی که جهاد دانشگاهی اصفهان از شهروندان اصفهان، نیازسنجی عمومی انجام داد، تقریبا 99/9 درصد از مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» برگزار شد

مسابقه «پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» برگزار شد