مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-10سياسي

شب شعر نماز در بوشهر برگزار می شود


رییس ستاد اقامه نماز استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، محفل شب شعر نماز در بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس خشنود عصر دوشنبه در نشست ستاد اقامه نماز بوشهر اظهار داشت: ستاد اقامه نماز سالانه برنامه های فرهنگی و آموزشی خود را به تمامی دستگاه ها را ابلاغ می کند.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز برنامه های فرهنگی و آموزشی به همه دستگاه ها طبق تفاهم نامه ای که بین ستاد و آن دستگاه است ابلاغ شده و ارزیابی ادارات با کمک هیئت ارزیابی اتفاق افتاد.

رییس ستاد اقامه نماز استان بوشهر در ادامه عنوان کرد: این نشست در خصوص دستورالعمل اجرایی جشنواره فجر تا فجر و دو برنامه اصلی که ستاد مرکزی عناوین این برنامه ها را به استان ها منعکس کرده برگزار شده است.

عباس خشنود گفت: یکی از این دستگاه ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوده که نشست هم اندیشی شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز و موضوع دوم برگزاری محفل شب شعر نماز است که در دستورالعمل مشخص شده است.

وی افزود: تشکل و انجمن های ادبی و سایر متولیان برای تمهید برگزاری شب شعر با موضوع نماز اقدام کنند که مخاطبان آن شاعران، اهالی فرهنگی ادبی است که با هدف بهره گیری از زبان و هنر در ترویج معارف نماز اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر نماز در بوشهر برگزار می شود

شب شعر نماز در بوشهر برگزار می شود