مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-28اقتصادي

توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر اولویت شهرداری سنندج است


ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت های مدیریت شهری در شهرداری سنندج است و در همین راستا اقدامات گسترده ای انجام گرفته و چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در عناوین مختلف تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی امشب در افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مکان یکی از قدیمی ترین شهربازی های شهر سنندج است که بنا به برخی دلایل مدت ها بلااستفاده افتاده بود.

وی با بیان اینکه احیا و راه اندازی این شهربازی روباز که یکی از مطالبات جدی شهروندان سنندج است حاصل دلسوزی های شخص استاندار، شهرداری و شورای شهر سنندج است، گفت: خیلی از کسانی که امروز در مراسم افتتاح این شهربازی حضور دارند کودکان دهه 60 هستند که خاطرات زیادی با این مجموعه دارند.

وی با تقدیر از اعضای شورای شهر به ویژه رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورا به دلیل رویکرد جدی در حوزه توجه به سرمایه گذاری و عمران شهری، اذعان کرد: این شهربازی متاسفانه به دلایل مختلف بیش از یک دهه است عملا کارکرد خود را از دست داده بود و خوشبختانه با جدیتی که در اعضای شورای دور ششم و مدیریت شهری وجود داشت با همراهی سرمایه گذار احیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر اولویت شهرداری سنندج است

توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر اولویت شهرداری سنندج است