مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-10سياسي

«کهنسالی جمعیت» روی موج «اقتصاد»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، لیلا یگانه تهیه کننده رادیو، درباره برگزاری نشست «جمعیت و رشد اقتصادی» در معاونت صدا گفت: این نشست با حضور جمعی از مسئولان، - رادیو اقتصاد با همراهی شورای اقتصاد معاونت صدا نشست تخصصی جمعیت و رشد اقتصادی را روز چهارشنبه 21 تیر برگزار می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، لیلا یگانه تهیه کننده رادیو، درباره برگزاری نشست جمعیت و رشد اقتصادی در معاونت صدا گفت: این نشست با حضور جمعی از مسئولان، کارشناسان و صاحبنظران حوزه جمعیت برگزار می شود و در نظر داریم وضعیت اقتصادی یک جامعه کهنسال را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش رشد جمعیت در چند سال اخیر و سیاستگذاری ها و مشوق های صورت گرفته از سوی دولتمردان در راستای فرزندآوری، بخشی که از سوی رسانه ها مغفول مانده بررسی ابعاد اقتصادی این معضل است که با کاهش نیروی انسانی، علیرغم وجود دستاورد های هوش مصنوعی، تبعات منفی اقتصادی مختلف، جامعه را تهدید می کند.

این تهیه کننده از آیتم میکروفون باز در این نشست خبر داد و گفت: در آیتم میکروفون باز ما در سطح شهر حضور خواهیم داشت و نظرات مردم را در خصوص عواقب کهنسالی جمعیت جویا می شویم و با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کهنسالی جمعیت» روی موج «اقتصاد»

«کهنسالی جمعیت» روی موج «اقتصاد»