مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-07سياسي

غربی ها از رواج اسلام در کشورهای خود می ترسند


غربی ها از رواج اسلام در کشورهای خود می ترسند و می دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک عید بزرگ غدیر؛ این واقعه را بر اساس روایات و مستندات یک قضیه حتمی خواند و اظهار داشت: شیعه و سنی به این رویداد اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه دنیاپرستی ها و جاه طلبی ها در دنیای اسلام تفرقه ایجاد کرد، افزود: امروز عیدالله اکبر، عید غدیر خم است؛ باید نسبت به بزرگداشت این عید همواره توجه داشته باشیم و آن را گرامی بداریم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه از کتب اهل تسنن در کتاب الغدیر علامه امینی روایات معتبری آمده است که به غدیر خم و ولایت و حکومت امیرالمومنین (ع) اشاره دارد، افزود: در تفسیر نورالثقلین 10 روایت از اهل تسنن راجع به حکومت امام علی (ع) نقل شده است.

وی با بیان اینکه تنها یک قطره از دریای علوم امیرالمومنین (ع) برای بشر باقی ماند که همان نهج البلاغه است، اضافه کرد: دشمن می خواهد به فکر و عقیده مردم ما تجاوز کند، دشمنی که در جنگ تحمیلی شکست خورد و در جنگ ترکیبی موفق نشد، امروز می خواهد با ایجاد فرقه ها و مذاهب جدید مردم مؤمن و انقلابی را از راه مستقیم خود خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها از رواج اسلام در کشورهای خود می ترسند

غربی ها از رواج اسلام در کشورهای خود می ترسند