مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:402023-06-28سياسي

بصیرت سران طوایف سیستان و بلوچستان همواره زبان زد خاص وعام بوده است


فرمانده تیپ نیروی مخصوص110سلمان فارسی گفت: وحدت و اتحاد شیعه وسنی استان سیستان وبلوچستان وهمچنین بصیرت سران طوایف این منطقه همواره زبان زد خاص وعام بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی، همایش سران طوایف و علمای قرارگاه شهید میرحسینی در حسینیه شهیدان میر حسینی این یگان با حضور جمعی از مسولان و متعمدان برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی در این مراسم اظهار داشت: این گردهمایی هرساله با هدف ارتقا وحدت و اتحاد و همچنین هم اندیشی برگزار می شود، وحدت و اتحاد مردم شیعه وسنی استان سیستان وبلوچستان و  همچنین سران طوایف این منطقه همواره زبانزد خاص وعام بوده است.

  سردار حسین الماسی با اشاره به اینکه یکی از اثرات پروژه های محرومیت زدایی ایجاد امنیت پایدار است، تصریح کرد: ما امیدواریم با همکاری سران طوایف و بزرگان و معتمدان منطقه با وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم قدم های مهمی برداشته و در حفظ امنیت بکوشیم ولحظه ای غفلت نکنیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با برگزاری جلسات بصیرت افزایی در پایگاه ها و مقرها و جلسات روشنگری ها و شکیل گروه های بصیرت افزایی و علاقه مندی بیشتر جوانان به نظام و انقلاب، و با همکاری سران طوایف و بزرگان و معتمدان منطقه با وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت سران طوایف سیستان و بلوچستان همواره زبان زد خاص وعام بوده است

بصیرت سران طوایف سیستان و بلوچستان همواره زبان زد خاص وعام بوده است