مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-20اقتصادي

مشکل تامین آب شهر جعفریه برطرف شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت با بهره برداری از چاه منطقه بندرعباس جعفریه، مشکل تامین آب این شهر در مواقع پیک مصرف برطرف شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده شهرستان جعفرآباد در سه ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت بیش از 5هزار و 500 متر شبکه آب توسعه یافته و بیش از یک هزار و 400 متر نیز اصلاح شده است.

وی از واگذاری 91 انشعاب نیز در سه ماه نخست سال جاری در شهرستان جعفرآباد خبر داد و اظهار داشت: در این مدت نیز برنامه ریزی و اقداماتی به منظور تأمین آب بخش ها و روستاهای این شهرستان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام عملیات بهسازی چاه موجود در منطقه معروف به بندرعباس شهر جعفریه یادآور شد: این چاه که بخشی از آب شهر را تأمین می کرد به علت مشکلاتی از مدار خارج شده بود که پس از عملیات بازسازی و بهسازی، مجدداً مورد بهره برداری قرار گرفت و مشکل تامین آب شهر جعفریه در مواقع پیک مصرف برطرف شد.

وی از اتمام عملیات بازسازی و ایمن سازی چشمه روستای کهندان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز ظرف مدت شش ماه و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال انجام و چشمه به صورت کامل وارد مدار بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب شهر جعفریه برطرف شد

مشکل تامین آب شهر جعفریه برطرف شد