مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-04اقتصادي

افزایش ظرفیت فلوشیپ ناباروری


در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در سال جاری افزایش ظرفیت در رشته فلوشیپ داریم و تا 2 سال آینده، نیاز کشور از نظر توزیع مناسب نیروی انسانی در این رشته مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ابوالفضل باقری فرد،معاون آموزشی وزیر بهداشت اظهار داشت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، در سال جاری هم، افزایش ظرفیت در رشته فلوشیپ داریم و تا 2 سال آینده، نیاز کشور از نظر توزیع مناسب نیروی انسانی در این رشته مرتفع می شود.

  معاون آموزشی وزیر بهداشت  عنوان کرد: تا سال 1400 ظرفیت پذیرش رشته فلوشیپ (دوره تکمیلی تخصصی ناباروری) ، 22 نفر در سال بود که با توجه به میزان نیاز کشور و تعداد فارغ التحصیلان و با همکاری بورد تخصصی زنان و معاونت بهداشت این نتیجه حاصل شد که این میزان فلوشیپ نیاز کشور را برطرف می کند.

وی بیان کرد: بعد از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، با طرح و تصویب موضوع در شورای معین و نشست شورا، میزان جذب افراد در رشته فلوشیپ افزایش یافت و غیر از 22 نفر ، تعداد 8 نفر دیگر هم اضافه شد؛ با این شرط که آنها شهریه پرداخت نکنند و به جای آن تعهدات خودت را در دانشگاه های محل خدمت تعیین شده بگذرانند.

باقری فرد تصریح کرد: بر اساس سطح تعریف شده خدمت، کمبود نیرو در زمینه تعداد فلوشیپ در کشور وجود نداشت بلکه مشکل اصلی در توزیع نامناسب این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت فلوشیپ ناباروری

افزایش ظرفیت فلوشیپ ناباروری