مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-15دانش

نشست «از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات) دهمین نشست از سلسله نشست های نوجهان که در باب آینده جهان، - نشست از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان برگزار می شود دهمین نشست از سلسله نشست های نوجهان که در باب آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است با عنوان از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات) دهمین نشست از سلسله نشست های نوجهان که در باب آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است با عنوان از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی برگزار می شود.

دهمین نشست از نشست های نوجهان دوشنبه 26 تیرماه 1402 از ساعت 18:30 با حضور و سخنرانی پروفسور سموئل فلیشیکر، استاد فلسفه دانشگاه ایلینویزـ شیکاگو، حسین هوشمند و رضا غلامی در محل تالار ابونصر محمد فارابی پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این نشست بر عهده خانم لیلا خادم مخصوص حسینی، پژوهشگر فوق ا در دانشگاه مگیمو- روسیه است.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست به نشانی: تهران، پاسداران، گلستان یکم (شهید مومن نژاد) پلاک 124، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان» برگزار می شود

نشست «از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان» برگزار می شود