مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-22سياسي

یزد رتبه برتر در اجرای قانون جامع حدنگار را کسب کرد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از کسب رتبه نخست توسط استان یزد در اجرای قانون جامع حدنگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در تحقق 60 مورد برنامه های عملیاتی بررسی شده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یک سال گذشته بدست آورده است.

اقبال با اشاره به اینکه تمام تلاش های این مجموعه در خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم است، افزود: امیدواریم بتوانیم مستندسازی و ایجاد امنیت و بهداشت قضایی را در عین رضایت الهی و رضایت مردم داشته باشیم.

عضو شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد با اشاره به رویکرد متفاوت این شورا نسبت به سایر شوراهای استانی در کشور گفت: از مصوبات مؤثر در شورای حفظ حقوق بیت المال یزد، بررسی و ورود برای حل پرونده های مشکل دار ثبتی است که سال ها وجود داشته و ناامنی حقوقی و قضایی بین عامه مردم را در شهرستانهایی همچون بافق، اکرمیه یزد، زارچ، اشکذر و میبد ایجاد کرده است.

اقبال تصریح کرد: با رویکرد قابل تقدیری که رییس کل دادگستری استان و پیگیری هایی که دادستان دارند، تصمیمات خوبی برای مشکلات ثبتی و املاکی در کل استان اتخاذ و مشکلات چند هزار نفر برطرف شده به گونه ای که 5 هزار و 500 ملک در اکرمیه یزد، حدود 200 قطعه در بافق، 373 ملک در زارچ، بیش از 500 ملک در اشکذر و در میبد و اردکان هم تعدادی از مشکلات حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد رتبه برتر در اجرای قانون جامع حدنگار را کسب کرد

یزد رتبه برتر در اجرای قانون جامع حدنگار را کسب کرد