مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-23سياسي

وزیر شدن نیکبخت/امید به ساماندهی بازار اجاره بها


«تعیین سرنوشت وزارت جهاد کشاورزی» و «انتقاد یک نماینده از وضعیت نابسامان بازار مسکن و اجاره بها» در صدر خبرهای هفته گذشته مجلس قرار داشتند.

- تعیین سرنوشت وزارت جهاد کشاورزی و انتقاد یک نماینده از وضعیت نابسامان بازار مسکن و اجاره بها در صدر خبرهای هفته گذشته مجلس قرار داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این خبر مروری بر مهمترین اتفاقات آخرین هفته خردادماه 1402 مجلس شورای اسلامی است.

با توجه به اینکه در هفته گذشته بررسی صلاحیتنوسانات بازار مسکن بود که اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که باتوجه به نوسانات تورم، آینده بازار مسکن قابل پیش بینی نیست اما امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و اهتمام وزارت راه برای اجرای قانون جهش تولید مسکن و گام برداشتن برای قانونمند کردن بازار اجاره بهای املاک مسکونی، اتفاقات خوبی در این بازار رقم بخورد.

حسین زهی همچنین گفت که کمیسیون عمران مجلس برای اولین بار به این موضوع ورود پیدا کرد و امیدوار هستیم با تصویب این قانون شاهد ساماندهی در بازار اجاره بها باشیم و دیگر وضعیت بی قانونی که بنگاه ها بنا بر نظر خود قیمت گذاری می کردند، پایان یابد.

یکشنبه 28 خردادماه، سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، بالأخره نیز به تشریح اقدامات این هیات پرداخت و در توضیح اقدامات هیئت تحقیق و تفحص از عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر شدن نیکبخت/امید به ساماندهی بازار اجاره بها

وزیر شدن نیکبخت/امید به ساماندهی بازار اجاره بها