مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-22سياسي

جهاددانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس جهاددانشگاهی همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحد های سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشوربا آیت الله سیدحسن عاملی نماینده، - نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی این استان گفت: این نهاد همانند گذشته باید همچنان پیشرو باشد و به اجرای طرح هایی برای حل مشکلات کشور بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس جهاددانشگاهی همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحد های سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشوربا آیت الله سیدحسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

مسلمی نایینی در این دیدار که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف فنی و مهندسی؛ پزشکی و سلامت؛ کشاورزی و دامپروری؛ علوم انسانی، اجتماعی و .

پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه های بزرگی در جهاددانشگاهی دنبال می شود، گفت: برنامه ریزی شده تا در استان های مختلف کشور بر اساس ظرفیت های بومی هر منطقه، تحولی بزرگ رقم زده شود.

آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند

جهاددانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند