مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-02سياسي

اخطار استاندار البرز به بانک های خصوصی استان


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اعتبارات بانک ها از محل سپرده ها و حساب های مردم تامین می شود بنابراین ضرورت دارد که بویژه بانک های خصوصی برای ارائه تسهیلات حمایتی در حوزه های مختلف مانند ازدواج، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اعتبارات بانک ها از محل سپرده ها و حساب های مردم تامین می شود بنابراین ضرورت دارد که بویژه بانک های خصوصی برای ارائه تسهیلات حمایتی در حوزه های مختلف مانند ازدواج، فرزندآوری و.

اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت که روز یکشنبه 11 تیر ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک هفته امامت و ولایت بر ضرورت حمایت از جوانان برای ازدواج، پشتیبانی از فرزندآوری و خانواده های دارای بیش از 2 فرزند تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس باید با اشراف به قوانین و مصوبات ابلاغی از دستگاه های حمایتی، ادارات مربوطه و بانک ها، حامی جوانی جمعیت و فرزندآوری باشیم.

عبداللهی گفت: ارتقای سطح معیشت خانواده ها از طریق مشوق هایی که برای امر فرزندآوری در نظر گرفته شده، باید اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد مدیران از تمامی اختیارات خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار استاندار البرز به بانک های خصوصی استان

اخطار استاندار البرز به بانک های خصوصی استان