مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 22:402023-06-23بين الملل

حزب الله: اهانت به کتاب خدا محکوم و مردود است


جنبش حزب الله لبنان در واکنش به هتک حرمت مساجد و قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست، تاکید کرد اهانت به قرآن مردود و محکوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، در ارتباط با حملات شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

طبق گزارش وبگاه العهد ، حزب الله اعلام کرد: هتک حرمت مساجد، سوزاندن قرآن کریم، یورش به خانه ها و از بین بردن محصولات کشاورزی توسط شهرک نشینان با حمایت کامل کابینه رژیم غاصب، یک اقدام جنایتکارانه خطرناک است که تمام ارزش های دینی، انسانی و اخلاقی در آن زیر پا گذاشته شد و توهین به ادیان آسمانی و اهانت بزرگی به امت عربی و اسلامی بود.

مقاومت لبنان تاکید کرد: توهین به کتاب خدا محکوم و مردود است و بدترین شکل تروریسم و نژادپرستی به شمار می رود که اعتقادات مردم و عبادات آنان را تحت الشعاع قرار می دهد.

حزب الله در پایان از دولت های اسلامی و عربی و همچنین سازمان های حقوقی و بین المللی خواست برای محکومیت این اقدام جنایتکارانه هر آنچه لازم است، انجام دهند و برای جلوگیری از تکرار چنین اقدامات تروریستی اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

صدها شهرک نشین صهیونیست، ظهر روز چهارشنبه هفته جاری، به منطقه ترمسعیا (مرکز کرانه باختری) حمله کردند و خانه ها و خودروی فلسطینیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اهانت به کتاب خدا محکوم و مردود است

حزب الله: اهانت به کتاب خدا محکوم و مردود است