مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-09فرهنگي

«دا» به دنبال خلق کنشگری مطلوبِ دخترانه


مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویداد ملی «دا» مفهوم کنشگری دختران را به همراه دارد تا این مهم به عنوان یک ظرفیت بدیع در کشور مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس: رویداد ملی دا در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است؛  عاطفه خادم مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین روز از این رویداد گفت: رویداد ملی دا مفهوم کنشگری دختران را به همراه دارد تا این مهم به عنوان یک ظرفیت بدیع در کشور مطرح شود و در جامعه مخاطب خود که جامعه دختران ایران زمین است، جای بگیرد.

  وی نگاه دا را به عنوان جغرافیای کلان و ایران عنوان کرد و افزود: دا به دنبال این بوده که برای دختران، نمونه هایی از فضاهای کنشگری مطلوبی را که با شاخص های گفتمانی است، خلق کند.

  مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در رویداد ملی دا سعی کردیم، روایت هنر را بازنمایی کنیم که چگونه هنر برای جامعه دختران می تواند به روایت حل مسائل اجتماعی بپردازد و دختران چگونه می توانند در حل مسائل اجتماعی با زبان هنر، کنشگری داشته باشند.

  خادم با بیان اینکه قرارگرفتن در این فرایند، ارزش آفرینی دختران برجسته می شود و ظرفیت، استعداد و پتانسیل آن ها به ظهور می رسد، گفت: ایده های خلاقانه و بدیعی که توسط دختران مطرح و از زبان هنر استفاده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دا» به دنبال خلق کنشگری مطلوبِ دخترانه

«دا» به دنبال خلق کنشگری مطلوبِ دخترانه