مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-05بين الملل

بحران فرانسه ماکرون را تضعیف کرده است


یک روزنامه آمریکایی به استیصال رییس جمهور فرانسه در کنترل ناآرامی های فعلی در این کشور در پی قتل نوجوان 17 ساله اشاره کرد و نوشت که تحولات اخیر، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در تحلیلی به بحران اخیر فرانسه در پی قتل نوجوان 17 ساله به دست مأمور پلیس این کشور اشاره کرد و نوشت که بحران قتل نواجوان فرانسوی، امانوئل ماکرون را تضعیف کرده است.

در مقدمه این گزارش به ضعف مدیریتی ماکرون اشاره شده و آمده است که حتی در شرایط معمولی نیز، امانوئل ماکرون برای اداره فرانسه به کمک متحدان خود نیاز دارد.

این روزنامه ادامه می دهد که رییس جمهور فرانسه برای انجام امور با راست سنتی همکاری کرده است و چپ میانه به او در دستیابی به امور دیگر کمک کرده است.

چالش فعلی فرانسه بزرگ تر ا هر چالشی است که در بیش از دو دهه، یک رییس جمهور فرانسوی با آن مواجه بوده است.

واشنگتن تایمز در این خصوص نوشت، ماکرون باید سیاستمداران سراسر مجمع ملی فرانسه را متقاعد کند که حتی در خصوص پروژه های داخلی کوچک نیز از او حمایت کنند.

این گزارش سپس به ناآرامی های اخیر فرانسه اشاره کرد و نوشت که در حال حاضر اداره یک کشوری که از قبل نیز قطبی شده است، تقریباً برای ماکرون غیرممکن شده است زیرا یک افسر پلیس حومه شهر، یک مرسدس بنز زردرنگ را متوقف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران فرانسه ماکرون را تضعیف کرده است

بحران فرانسه ماکرون را تضعیف کرده است