مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-02سياسي

تدارک برنامه های متنوع ویژه دهه ولایت در میقات الرضا


به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم از سوی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) وابسته به مؤسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

- مشهد ـ به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم از سوی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) وابسته به مؤسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر باب فضیلت و اهمیت دهه امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم و جایگاه حجاب و عفاف تحت عنوان اسوه ولایت در فضای مجازی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در ایام دهه ولایت است.

وی پرده خوانی واقعه غدیر توسط کارشناسان مجرب به صورت تصویری، پویش نذر قربانی با دریافت نذورات مردمی به منظور تهیه و توزیع بسته گوشت در بین نیازمندان، برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه و پخش زنده از شبکه استانی خاوران، برگزاری جشن و اقامه نماز عید سعید قربان، تبیین ابعاد مختلف واقعه غدیر ویژه خدام و راهنمایان زائر حرم مطهر با عنوان حاضران به غایبان برسانند و برپایی جشن میلاد حضرت امام هادی (ع) در شب و شامگاه ولادت را از دیگر برنامه های این دهه نورانی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برنامه های متنوع ویژه دهه ولایت در میقات الرضا

تدارک برنامه های متنوع ویژه دهه ولایت در میقات الرضا