مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-03اقتصادي

یک سوم مشترکان برق شیراز مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در اولین ماه از اجرای برنامه های مدیریت مصرف، حدود یک سوم مشترکان خانگی این شرکت مشمول پاداش شدند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در اولین ماه از اجرای برنامه های مدیریت مصرف، حدود یک سوم مشترکان خانگی این شرکت مشمول پاداش شدند.

محمدرضا سلاحی دوشنبه 12 تیر به خبرنگاران گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مشترک دارد که حدود 81 درصد از آنان را مشترکان برق خانگی تشکیل می دهند و در ماه اول اجرای طرح مدیریت مصرف انرژی، بالغ بر 33 درصد مشترکان این شرکت مشمول دریافت پاداش شده اند.

سلاحی با بیان اینکه این میزان صرفه جویی، منجر به پرداخت 13 میلیاردو 600 میلیون ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف در خرداد ماه شده است، گفت: براساس تصمیم وزارت نیرو و توانیر، با هدف همراه کردن مشترکان خانگی با برنامه های مدیریت مصرف انرژی برق، پاداشی در ازای کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال 1401 پیش بینی شده است.

وی با اشاره به گستردگی اقدامات فرهنگی در مسیر همراه کردن بیشتر مشترکان با برنامه های مدیریت مصرف انرژی برق از ابتدای امسال، گفت: امسال و با تمهیدات اندیشیده شده از سوی وزارت نیرو، بویژه رونمایی از طرح پاداش 20 برابری مدیریت مصرف، پاداش صرفه جویی در مصرف برق به ازای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم مشترکان برق شیراز مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند

یک سوم مشترکان برق شیراز مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند