مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-22اقتصادي

حمایت از هر گونه سرمایه گذاری در مجموعه گردشگری عون بن علی تبریز


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای توسعه شایسته مجموعه گردشگری عون بن علی (عینالی)، گفت: از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده این تفرجگاه حمایت می کنیم.

- تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای توسعه شایسته مجموعه گردشگری عون بن علی (عینالی)، گفت: از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده این تفرجگاه حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرّم ظهر روز شنبه در جلسه هیأت مدیره سازمان عمران عون بن علی، با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجموعه برای مردم تبریز، گفت: طرح توسعه فضای سبز این محدوده توقف پذیر نیست.

وی افزود: هر چند تلاش زیادی برای نگهداری فضای سبز و امکانات موجود ارتفاعات عون بن علی می شود، اما توسعه آن تا محدوده سد شهید مدنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: نباید به هیچ وجه اجازه داد که محدوده سازمان عون بن علی به ویژه در شرق آن تحت هر عنوانی مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عون بن علی به عنوان تفرجگاه در نزد شهروندان تبریز جایگاه مخصوصی دارد، ادامه داد: باید تدابیر لازم برای اجرای برنامه های مفرح و فرهنگی در این مجموعه برای مردم اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هر گونه سرمایه گذاری در مجموعه گردشگری عون بن علی تبریز

حمایت از هر گونه سرمایه گذاری در مجموعه گردشگری عون بن علی تبریز