مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-04سياسي

تنها در یک درصد مساحت کشور ساخت و ساز شده است


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: ساخت و ساز فقط در یک درصد مساحت کشور انجام شده و این امر عامل تراکم جمعیتی در برخی شهرها است.

- به گزارش، مهدی عسگری عصر سه شنبه در آیین واگذاری زمین به 220 خانوار دارای سه فرزند البرز بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: تصویب این قانون تأثیر زیادی در افزایش زادآوری و جمعیت کشور دارد به طوری که پس از تصویب این قانون شاهد اقدامات مؤثر و افزایش نسبی جمعیت بودیم.

وی با بیان اینکه موانع راه ازدواج جوانان و افزایش جمعیت برداشته شود، تصریح کرد: باید مشوق ها برای افزایش جمعیت با همراهی دولت و مجلس مستمر باشد و قطع نشود.

8 هزار زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند واگذار شده است نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه تاکنون 8 هزار قطعه زمین در کشور به خانوارهای دارای سه فرزند واگذار شده است، ادامه داد: باید این روند با سرعت بیشتری استمرار یابد تا بتوانیم به اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برسیم.

وی بیان کرد: زندگی آپارتمان نشینی با فرهنگ ایران هم خوانی آن چنانی ندارد و به تبع آن مشکلات زیادی را نیز برای مردم به وجود آورده است.

عسگری افزود: دولت و مجلس با احصای این معضل برای ساخت مسکن ویلایی و تغییر رویکردها در بخش مسکن اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها در یک درصد مساحت کشور ساخت و ساز شده است

تنها در یک درصد مساحت کشور ساخت و ساز شده است