مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-22حوادث

فضای شهری؛ طعمه جدید سگ های بلاصاحب


داستان غم بار کشته شدن کودکان در زیر چنگال و دندان های سگ های بلاصاحب در سطح شهر هنوز از خاطره های خراسان جنوبی ها پاک نشده.

سگ هایی که به دنبال غذا بوده و در فضای شهری پرسه می زنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی داستان غم بار کشته شدن کودکان در زیر چنگال و دندان های سگ های بلاصاحب در سطح شهر هنوز از خاطره های خراسان جنوبی ها پاک نشده.

سگ هایی که به دنبال غذا بوده و در فضای شهری پرسه می زنند.

اکنون چند سال است که از مرگ یاسین چهار ساله که در مقابل دیدگان پدر و مادرش طعمه سگ های ولگرد شد، می گذرد اما تصمیمات تنها برای جمع آوری سریع السیر و بدون برنامه ریزی سگ ها از سطح شهر خلاصه شد تا این معضل سریعاً حل شود؛ غافل از اینکه نه تنها راهی برای حل این معضل نیافته ایم و هنوز هم سگ هایی در شهر جولان می دهند که به دنبال اندکی غذا هستند؛ بلکه با دپو کردن سگ ها در فضای کوچک تنها پناهگاه بیرجند، آنها را قدم به قدم به مرگ نزدیک تر می کنیم.

با وجود افزایش آمار سگ های بلاصاحب و زاد و ولد آنان در سطح شهر، شهرستان بیرجند تنها یک پناهگاه دارد که به نظر می رسد گنجایش خدمات دهی به این تعداد سگ را ندارد.

از طرفی کارشناسان محیط زیست معتقدند هرگونه غذارسانی به سگ های بلاصاحب باعث دادن امتیاز ویژه به این گونه، تولید مثل بیشتر و افزایش جمعیت آنها می شود؛ همین امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای شهری؛ طعمه جدید سگ های بلاصاحب

فضای شهری؛ طعمه جدید سگ های بلاصاحب