مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-17بين الملل

هشدار جدید مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی/در تیررس حزب الله هستید


مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در سالروز جنگ 33 روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، در هفدهمین سالروز جنگ 33 روزه میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان هشدار شدید اللحنی به اشغالگران داد.

حزب الله لبنان با انتشار کلیپی از آمادگی رزمندگان مقاومت برای نبرد جدید با رژیم صهیونیستی و در تیررس بودن همه اماکن و تاسیسات زیربنایی و حساس این رژیم خبر داده است.

در متنی که حزب الله لبنان همراه با این ویدیوکلیپ منتشر کرده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اگر خداوند شما را یاری کند، غلبه کننده ای بر شما وجود نخواهد داشت - آل عمران، 160 مقاومت اسلامی در حال و هوای سالگرد پیروزی الهی در جولای 2006، در صحنه هایی که اوج قدرت، اراده، آمادگی و برنامه ریزی مقاومت را با رمز لا غالب لکم به تصویر می کشد، تصاویری از مراحل هجوم به یک پایگاه صهیونیستی، تسلط کامل مجاهدین بر آن و برافراشتن پرچم حزب الله بر روی دیوارهای آن را مشاهده می کنید، عملیاتی که با نابودی این پایگاه صهیونیستی و تبدیل آن به آوار بر سر اشغالگران و از بین بردن آن شبیه سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدید مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی/در تیررس حزب الله هستید

هشدار جدید مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی/در تیررس حزب الله هستید