مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-13اقتصادي

نقش موثر محدوده «آنومالی یازده» در توسعه اقتصادی ساغند


معاون سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم آغاز عملیات بهره برداری محدوده آنومالی یازده مجتمع معدنی و صنعتی «سپهبد شهید سلیمانی» ساغند اردکان اظهار کرد: - معاون سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم آغاز عملیات بهره برداری محدوده آنومالی یازده مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان اظهار کرد: به حتم بهره برداری از پروژه محدوده آنومالی یازده از نظر اقتصادی در منطقه ساغند اردکان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد احمدی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران (تماس) در آیین افتتاح و آغاز عملیات بهره برداری محدوده آنومالی یازده مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: کار اکتشاف در آنومالی ساغند از سال 1361 آغاز و در 1401 عملیات مطالعاتی و اکتشاف آن انجام شد.

طی یک مزایده عمومی با مشارکت شرکت فولاد مبارکه، کار دنبال شد و امروز شاهد آغاز بهره برداری و استخراج از این معادن و محدوده آنومالی یازده هستیم.

وی با اشاره به اینکه این منطقه از نظر مواد پرتوزا و عناصر همراه از جمله آهن، منطقه ای مستعد است، بیان کرد: در این منطقه برآورد استخراج 20 میلیون تن آهن با عیار بالا انجام شده و قرار به سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر محدوده «آنومالی یازده» در توسعه اقتصادی ساغند

نقش موثر محدوده «آنومالی یازده» در توسعه اقتصادی ساغند