مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-08اقتصادي

پروژه های شاخص منطقه 14 شهرداری اصفهان بهره برداری شد


هفدهمین آیین «به احترام مردم اصفهان» با محوریت افتتاح چندین پروژه شاخص شهری منطقه 14 شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 570 میلیارد ریال برگزار شد.

- اصفهان - هفدهمین آیین به احترام مردم اصفهان با محوریت افتتاح چندین پروژه شاخص شهری منطقه 14 شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 570 میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منطقه 14 شهرداری اصفهان که محلاتی همچون جلوان، زینبیه، حصه، عمان سامانی و ارزنان را در خود جای داده، طی دهه های اخیر به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان شناخته شده است.

منطقه ای که در سالیان گذشته با برخورداری از 160 هزار نفر جمعیت (که حدود 35 هزار نفر از آنها اتباع هستند)، بیشترین میزان بافت فرسوده با 312 هکتار و البته معضل حاشیه نشینی تا حد زیادی از کانون توجه متولیان شهری به دور بوده است.

اما در این دوره مدیریت شهری که رسیدگی به معضلات و کاستی های محلات کم برخوردار به عنوان رویکردی محوری در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است، چندین پروژه شاخص عمرانی، فرهنگی و خدماتی برای این منطقه تعریف شده که در روز 14 تیرماه بخشی از این پروژه ها با حضور جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شاخص منطقه 14 شهرداری اصفهان بهره برداری شد

پروژه های شاخص منطقه 14 شهرداری اصفهان بهره برداری شد