مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-13دانش

رتبه برتر عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان در «شاخص جوانی جمعیت»


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کسب رتبه بسیار عالی در برنامه جمعیت این دانشگاه در بین دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در چهارمین قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در رتبه بندی کارنامه عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص امر جوانی جمعیت در سال 1401 موفق به کسب رتبه بسیار عالی شده و جزء 9 دانشگاه اول در سراسر کشور معرفی شده است که این کسب موفقیت حاصل زحمات بی شائبه تمامی اعضای قرارگاه و کمیته های تخصصی زیرمجموعه این قرارگاه است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی ضمن تشکر از تمامی فعالان حوزه جمعیت به ویژه معاونت های مختلف دانشگاه در کسب رتبه بسیار عالی دانشگاه، به این نکته اشاره کرد که امسال نیز، همانند سال قبل یکی از تکالیف و کارهای اصلی ما در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موضوع جمعیت اعلام شده است و جوانی جمعیت کماکان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به اینکه در بعضی موارد، به علت عدم پرداخت برخی از هزینه های درمانی، زوج های نابارور در تأمین هزینه دچار مشکل شدند، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان در «شاخص جوانی جمعیت»

رتبه برتر عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان در «شاخص جوانی جمعیت»