مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-13بين الملل

رجب طیب اردوغان: ترکیه آماده میانجی گری بین روسیه و اوکراین است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در پایان مشارکت خود در نشست ناتو در لیتوانی، - رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت درخواست روسیه و اوکراین از این کشور، آنکارا آماده است نقش میانجی گر را بین آن ها ایفا کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در پایان مشارکت خود در نشست ناتو در لیتوانی، تاکید کرد که ترکیه آماده است در صورت درخواست از این کشور، میان روسیه و اوکراین میانجی گری کند.

وی افزود: درصورتیکه از ما خواسته شود نقش میانجی گر را ایفا کنیم، با کمال میل این کار را انجام خواهیم داد.

اردوغان همچنین در خصوص توافق غلات تاکید کرد که اوکراین از تمدید این توافق حمایت می کند و ترکیه می کوشد با درنظر گرفتن پیشنهادات روسیه در این زمینه، به یک راه کار دست پیدا کند.

این در حالیست که اخیراً، ویکتور بوندارف ، نماینده شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنای این کشور) که ریاست کمیته دفاعی و امنیتی این نهاد را هم برعهده دارد، گفته است: اظهارات و اقدامات اخیر ترکیه نشان می دهد که این کشور به سمت گروهی از کشور هایی که مسکو آن ها را غیردوست می داند، می لغزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجب طیب اردوغان: ترکیه آماده میانجی گری بین روسیه و اوکراین است

رجب طیب اردوغان: ترکیه آماده میانجی گری بین روسیه و اوکراین است