مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:002023-06-22اقتصادي

مرتضوی: دولت سیزدهم، دولت کلنگ زنی نیست


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت کلنگ زنی نیست، گفت: مجموعه درمانی شهرستان اردل که 8 سال پیش توسط دولت قبل کلنگ زنی و رها شده بود به زودی فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از پروژه های استانی مشاهده شد که استان فعال است و آینده روشنی برای استان دیده می شود.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ورزشگاه های کارگری همگی در استان فعال شدند و منابع لازم برای تکمیل پروژه ها تخصیص داده شده است.

  وی در خصوص سرمایه گذاری در صندوق بازنشستگی کشوری نیز بیان کرد: با کمک این صندوق چند طرح در حوزه شیر خشک شروع شده که پیشرفت خوبی دارند همچنین تصمیماتی برای آینده استان در حوزه بهزیستی، خدمات سالمندان، شرکت های تعاونی و آموزش فنی و حرفه ای گرفته شد.

مرتضوی تصریح کرد: امروز در حاشیه بازدیدهایی که صورت گرفت مشاهده شد که در برخی شهرستان ها پروژه هایی کلنگ زنی شده بود اما به بار ننشسته که بسیار جای تاسف دارد.

وی گفت: یک مجموعه درمانی در شهرستان اردل 8 سال پیش توسط دولت قبل کلنگ زنی شده اما کاری صورت نگرفته است و چون حق و نیاز مردم است با رایزنی های انجام شده ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: دولت سیزدهم، دولت کلنگ زنی نیست

مرتضوی: دولت سیزدهم، دولت کلنگ زنی نیست