مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-27اقتصادي

تشکیل 383 پرونده برای متخلفان صنفی در سیستان و بلوچستان


مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 383 پرونده برای متخلفان اقتصادی استان شامل فروشندگان محصولات لبنی و پروتیینی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 383 پرونده برای متخلفان اقتصادی استان شامل فروشندگان محصولات لبنی و پروتیینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار تشکیل شد.

منصور عدل در گفت وگو با ایسنا- افزود: با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 772 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی سیستان و بلوچستان توسط بازرسان سازمان جهادکشاورزی در 26 شهرستان استان انجام شد.

وی ادامه داد: عمده بازرسی های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتیینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور 383 پرونده برای متخلفان شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کار نظارت بر واحدهای صنفی و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار با 40 تیم بازرسی جهاد کشاورزی با قوت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده فروشی، انبارها، سردخانه ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 383 پرونده برای متخلفان صنفی در سیستان و بلوچستان

تشکیل 383 پرونده برای متخلفان صنفی در سیستان و بلوچستان