مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-25سياسي

خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است


فرماندار گناوه ادامه راه پرافتخار شهدا را با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری دانست و گفت: خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری شنبه شب در یادواره شهدای جزیره مجنون و 33 شهید پایگاه امام حسن عسکری (ع) گناوه اظهار داشت: حماسه مجنون یادآور شجاعت و دلاورمردی های رزمندگان و جوانان و پدران و مادران شهدا و ایثارگران است که با تمام وجود خود فرزندان خود که ثمره زندگی و هستی آنها بود را در راه معامله با خدای بزرگ و در ادای تکلیف الهی و تبعیت از فرمان رهبر و مقتدای خود راهی جبهه های حق علیه باطل کنند و در این راه مقدس تقدیم کردند.

فرماندار گناوه افزود: این حماسه و از خودگذشتگی ها برای همیشه تاریخ زنده می ماند و به همه قدرت طلبان و استکبار جهانی اعلام می کند که تا ما سربازان و جان نثاران در راه خدا، دین خدا و ولی خدا هستیم و برای احیای اسلام ناب و دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

وی گفت: امروز همه نظام جمهوری اسلامی به پاس خون شهدا پابرجاست و مدیون شهدای والامقام است که در میدان مجنون و مجنون ها مردانه جنگیدند و عاشقانه جان خود را در راه اسلام و کشور و نظام تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات بیش از 17 کیلومتر در مسیر مخوفی که انسان از دیدن وحشت دارد ولی مردان و جوانان ایرانی و فرزندان این آب و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است

خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است