مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-11اقتصادي

بازارچه کوثر برای عرضه محصولات تولیدی بانوان در خرم آباد افتتاح شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در بازارچه کوثر که 24 غرفه دارد، مجموعه توانمندی ها و محصولات بانوان به شکل عرضه مستقیم از تولید به مصرف در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شامگاه سه شنبه مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب خرم آباد و بازارچه کوثر خرم آباد، با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد.

  فریبا ولی پوری مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه سال گذشته به نیت از شهدای زن استان در 11 شهرستان لرستان، 11 بوستان به نام بوستان کوثر افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این انتظار را از فرمانداری ها و شهرداری های استان داریم که براساس تاکید استاندار لرستان در سال 1402 نیز شاهد افتتاح 11 بازارچه کوثر به نیت از شهدای زن استان لرستان باشیم.

  وی با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب و این بازارچه با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان، سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم آباد، شورای شهر و شهرداری افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: پایان هفته حجاب و عفاف، پایانی برای این نمایشگاه نیست؛ بلکه شروعی بر یک فعالیت در حوزه بانوان است.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: پس از پایان هفته عفاف و حجاب، این بازارچه به طور دائمی با حضور بانوان توانمند هم استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه کوثر برای عرضه محصولات تولیدی بانوان در خرم آباد افتتاح شد

بازارچه کوثر برای عرضه محصولات تولیدی بانوان در خرم آباد افتتاح شد