مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-20سياسي

هوش مصنوعی مبنای شکل گیری 30 درصد حملات سایبری به کشور


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به بررسی های انجام شده در حوزه حملات سایبری گفت: 30 درصد از حملات سال گذشته کشور بر مبنای هوش مصنوعی شکل گرفته است.

- "هوش مصنوعی" مبنای شکل گیری 30 درصد حملات سایبری به کشور ایسنا/سمنان رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به بررسی های انجام شده در حوزه حملات سایبری گفت: 30 درصد از حملات سال گذشته کشور بر مبنای هوش مصنوعی شکل گرفته است.

سردار غلامرضا جلالی 29 تیرماه در ادامه سفر به استان سمنان و در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سمنان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان انجام شد با اشاره به توطئه های مداوم دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام اظهار کرد: یکی از سناریوهای تهدیدات احتمالی ما در کشور، حمله به زیرساخت های ما است.

شرکت ملی ارتباطات زیرساخت توانسته به تهدیدات پاسخ داده و پایداری شبکه را حفظ کند که امری ارزشمند است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: بررسی سناریوهای احتمالی حمله ها و تهدیدات و بکارگیری الگوی مناسب برای پاسخ دادن به آن در حوزه زیرساخت در دستور کار قرار دارد و طرح جامع آن در دست تدوین است.

سردار جلالی با بیان اینکه طی یک برنامه 3 ساله وابستگی شرکت ارتباطات زیرساخت به برق باید از بین برود گفت: مبنای پایداری خدمت، تداوم کارکرد و فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی مبنای شکل گیری 30 درصد حملات سایبری به کشور

هوش مصنوعی مبنای شکل گیری 30 درصد حملات سایبری به کشور