مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-01فناوري

لودر ارتباطات مخابراتی لیکک را به مدت 22 ساعت قطع کرد


لودر تمامی ارتباطات مخابراتی شهر لیکک و روستاهای حومه را به مدت 22 ساعت قطع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یک دستگاه لودر متعلق به پیمانکار ساختمان پلیس راه شهر لیکک، که در ورودی شهر لیکک از سمت منطقه ور زرد استان خوزستان در حال جمع آوری خاک و نخاله ها برای این ساختمان بود، به اشتباه تمامی ارتباطات مخابراتی شهر لیکک و روستاهای حومه را قطع کرد.

وی بیان داشت: تمام خدمات مخابراتی همچون تماس های تلفنی، اینترنت، خدمات کافی نت ها، دفاتر و مراکز پیشخوان، نانوایی ها، مغازه داران و کسبه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی، مناطق و روستاهای حومه از ساعت 14 پنج شنبه 8 تیرماه 1402 تا 20 عصر روز جمعه نهم تیر ماه 1402 کاملاً قطع و تعطیل شدند.

محمدی تصریح کرد: دلیل چنین مشکلاتی، عدم هماهنگی پیمانکاران و برخی از دستگاه های حفار است و اهالی شهر، اصناف و بازاریان، فضای مجازی، کافی نتی ها، نانوا داران، و اغلب کسانی که با خدمات موبایلی، تماس و اینترنت سر و کار دارند از این اتفاقات دچار خسارت می شوند.

وی افزود: در طول این دو شبانه روز گاهی ارتباطات وصل می شد اما مجدد قطع می شد و سرانجام با همه توان کارکنان مخابرات در ساعت 20 موفق به اتصال کامل شدند و در این راستا با پیمارانکاران و افرادی که موجب قطعی یا خلل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودر ارتباطات مخابراتی لیکک را به مدت 22 ساعت قطع کرد

لودر ارتباطات مخابراتی لیکک را به مدت 22 ساعت قطع کرد